logo amazing asia

"Amazing Asia"

ul. Inwalidów Wojennych 9

44-100 Gliwice

+48 32 307 17 15      +48 500 535 333

logo amazing asia

Wietnam północny - wyjazdy w 2020

Jest to wyjazd przygodowy podczas którego, 6 dni spędzimy na motocyklach, przemierzając wietnamskie góry i pola ryżowe!
16 DNI

Jazda po Wietnamie motocyklem to przeżycie, którego powinno się doświadczyć przynajmniej raz w życiu!

Motocykl daje najlepszą możliwość poznania kultury mieszkańców odwiedzanych regionów. W przeciągu dnia można odwiedzić dziesiątki wiosek zamieszkałych przez różne mniejszości etniczne. Dzięki motocyklowi mamy możliwość dotarcia do najodleglejszych zakątków Wietnamu, do których nie docierają autobusy ani samochody.

Jest powiedzenie...

..w Wietnamie, że jeśli nie byłeś w zatoce Ha Long/Lan Ha, tzn. że nigdy nie byłeś w Wietnamie. Uważamy, że to zdanie powinno zostać zastąpione następującym: jeśli nigdy nie byłeś w odległych, górzystych regionach Wietnamu, tzn. że nigdy nie widziałeś prawdziwego Wietnamu. Odległe, górzyste regiony Wietnamu do których można się dostać tylko motocyklem to ziemia pięknych, górskich widoków i bogatej tradycji.

W tej wyprawie nie jest najważniejszy cel podróży, ale sama droga i sposób w jaki ją przemierzamy.

Aby czerpać samą przyjemność i radość z jazdy wybraliśmy trasy z pięknymi widokami, o małym natężeniu ruchu. Nie jeździmy po ruchliwych i zakorkowanych miastach.

Nasz trasa prowadzi przez najpiękniejsza pasma górskie i pola ryżowe, w najodleglejszych i zarazem najbiedniejszych prowincjach Północnego Wietnamu zamieszkałych przez przyjaznych, kolorowych i ciekawych świata  ludzi. 

Trasa z Sapa do Tu Le, prowadzi przez najpiękniejsze tarasy ryżowe w Wietnamie, a trasa Z Ha Giang do Meo Vac to drogi położone pośród zachwycających  pasm górskich. 

Ostatnie dni wyprawy, spędzimy eksplorując w komfortowym stylu Zatokę Lan Ha, a na deser zostawimy sobie Hanoi.

Film z jednego z naszych wyjazdów nakręcony na przełomie września i października 2019 rokuRealizujemy dokładnie taki sam plan.

 

Zero ściemy, wszystkie zdjęcia i filmy są naszego autorstwa, to co zobaczyłeś na naszej www, przeżyjesz podczas wyjazdu.


Będziemy korzystali z motocykli mało popularnych w Polsce, Hond Blade i Wave 110cm3  z pół automatem (gaz, hamulec i 4 biegi ale bez sprzęgła), ale za to wszechobecnych w Wietnamie. Motocykle są lekkie, zwinne  i dynamiczne, idealnie nadają się na górzyste tereny Wietnamu. Wyczerpujący i rzetelny artykuł na temat tych motocykli, znajdziesz na portalu scigacz.pl

Będziemy się średnio zatrzymywać co godzinę na 10-30 min aby  podziwiać scenerie, robić zdjęcia czy napić się bądź zjeść czegoś w jakiejś lokalnej knajpce. To nie wyścigmotocykl daje nam wolność i swobodę zobaczenia takiego Wietnamu jakiego nie zobaczy się zza okna autobusu czy samochodu. Drogi są wąskie, miejscami w złym stanie, ale puste. Na trasie nie ma żadnych zakorkowanych miast, mijamy rzeki, pola i wioski kolorowych mieszkańców tych okolic. Miejscami zatrzymujemy się w punktach widokowych, do których podjazdy są prawdziwie offrodowe – osoby nie mające doświadczenia w offrodzie, będą miały możliwość wjazdu na punkt widokowy z lokalnym przewodnikiem.

Nasza wyprawa motocyklowa składa się z dwóch części. W I części wyprawy, wyjedziemy z Sapa i będziemy jeździli motocyklem przez 3 dni, nasz duży bagaż zostawiamy w hotelu bezpiecznie zdeponowany, a to co niezbędne przepakowujemy do mniejszego plecaka (30l), który będzie przywiązany do bagażnika z tyłu motocykla. W drugiej części będzie wyglądało to analogicznie, z tym że wyjazd będzie z Ha Giang. Łącznie będziemy jeździli przez 6 dni i zrobimy około 800 km po najpiękniejszych okolicach Wietnamu.

Wietnam jest królestwem motocykli, a już w szczególności Hond. Jeździmy na najbardziej powszechnych i niezawodnych motocyklach Hondach Blade i Wave, które rzadko ulegają awariom, a jeśli już taka się przytrafi to nie będzie problemu z jej usunięciem w najbliższej wiosce, ponieważ części zamienne do tych motocykli są wszędzie dostępne. Ponadto, będzie nam towarzyszył lokalny przewodnik, który pomoże rozwiązać ewentualne problemy w czasie naszej wyprawy.

Tak, jest wymagane doświadczenie w prowadzeniu motocykla w codziennym ruchu ulicznym.

W rzeczywistości, żadne prawo jazdy nie jest całkowicie ważne jeśli nie jest to wietnamskie prawo jazdy, a wietnamskie prawo jazdy nie jest możliwe do wyrobienia na wizie turystycznej (potrzebna wiza biznesowa  i/albo zezwolenie na pobyt na okres m.in. 3 miesięcy). Wietnam to dziwny kraj, w którym nie jest legalna jazda w więcej niż 2 osoby na skuterze, jednak na każdym kroku zobaczysz  4 osoby na skuterze pędzące przed siebie i specjalnie to nikogo nie dziwi. Podobnie jest z prawem jazdy, możesz jeździć nawet bez niego ale, teoretycznie, nie jest to legalne. Może to dziwne, ale mało prawdopodobne abyś został za to w jakikolwiek sposób ukarany (tak samo jak za jazdę w 4 osoby na jednym skuterze). Większość wietnamskich policjantów nie zna angielskiego i często sami nie wiedzą jakie dokumenty są wymagane, dlatego najczęściej ignorują obcokrajowców.

80% trasy to drogi asfaltowe o bardzo małym ruchu, a 20% to drogi szutrowe, z kilkoma bardziej wymagającymi podjazdami na punkty widokowe. Osoby bez doświadczenia w offrodzie, będą mogły zostawić swój motocykl na parkingu i wjechać na punkt widokowy z lokalnym kierowcą.

Wiosna - najlepszy okres na odwiedzenie Północnego Wietnamu. Temperatury się przyjemne 20-25 stopni, a opady deszczu niewielkie. Pola ryżowe w tym okresie są nawadniane, a ryż sadzony. Dużo się dzieje na polach.

Jesień - najlepszy okres na odwiedzenie Północnego Wietnamu. Temperatury się przyjemne 20-25 stopni, a opady deszczu niewielkie. Ryż w tym okresie jest już mocno zielony i powoli przechodzi w złoty kolor. Jest to okres żniw, dużo się dzieje na polach. 

Lato - zły okres. Wysokie temperatury (ponad 30 stopni) i duże opady deszczu. W zatoce Ha Long i Lan Ha, możliwe tajfuny.

Późna jesień – pogoda dobra, na polach mało się dzieje. 

Zima - najgorszy okres. temperatury spadają nawet do 0 stopni, dużo mgieł. Pola ryżowe w tym okresie wyglądają najmniej okazale.

asia

Asia

Trudno za nią nadążyć - w zasadzie nikt nigdy nie wie gdzie akurat się znajduje...

Asia

Będąc w podróży czuje że żyje a docieranie do nowych miejsc to jej pasja. Mieszkała w 5 krajach i biegle włada 5 językami choć w Azji i tak najlepiej wychodzi jej komunikacja na migi.

sebastian

Sebastian

Człowiek uzależniony od adrenaliny...

Sebastian

Człowiek uzależniony od adrenaliny: Downhill na rowerze, skoki z klifów, wodospadów i prędkość pod każdą postacią...

Krystian

Pomysłodawca i założyciel projektu Amazing Asia

Krystian

Pomysłodawca i założyciel projektu Amazing Asia. Niekończącą się przygodę z Azją rozpoczął w 2011 roku. Kieruje się w życiu dewizą: „Kupuj mniej przedmiotów, a więcej przeżyć”. 

Termin 3 majówka 30.04.2020 - 15.05.2020
ODWOŁANY 0%
Termin 2 wrzesień: 03.09.2020 - 18.09.2020
Zajęte miejsca 0%
Termin 3 październik: 01.10.2020 - 16.10.2020
Zajęte miejsca 0%
5 200 PLN
+
900 USD
CENA WYPRAWY
Organizacja + wszystkie rzeczy wchodzące w cenę
2 400 PLN
ŚREDNI KOSZT BILETU
 
 
Warszawa - Hanoi- Warszawa
 
 
300 USD

KIESZONKOWE

400 $ to minimalna kwota jaką należy zabrać jako kieszonkowe na jedzenie, napoje i paliwo. Jest to kwota która pozwoli zrealizować nasz plan w 100%.

Krok
I RATA - 500 zł - płatna przy podpisaniu umowy
Krok
BILET LOTNICZY - 2 400 PLN

1-5 miesięcy przed wyjazdem (nie pobieramy prowizji, jeżeli bilet kupimy taniej, zwracamy różnicę, jeśli drożej, uczestnik dopłaca różnicę).

Krok
II RATA - 4 700 PLN - płatna do 7 dni od otrzymania biletu lotniczego
Krok
III RATA - 900 USD - płatna pilotowi na lotnisku, w dniu wylotu

DZIEŃ 1 - WARSZAWA

Wylot z Warszawy do Hanoi, z jedną przesiadką.

DZIEŃ 2 HANOI - SAPA

Przylot do stolic Wietnamu i transport prywatnym busem do Sapa. Podróż potrwa około 7h. Zakwaterowanie w Sapa.

DZIEŃ 3 SAPA-MU CANG CHAI (MOTOCYKL OKOŁO 150KM)

Tutaj rozpocznie się I część naszej wyprawy motocyklowej. W tym dniu będziemy się przemieszczać drogami 3-ech prowincji: Lao Cai, Lai Chau i Yen Bai
Po śniadaniu, przepakujemy niezbędne rzeczy do mniejszych plecaków, przetestujemy nasze motocykle/skutery i ruszymy w kierunku Mu Cang Chai
Pierwsza część trasy ciągnie się u podnóża najwyższego szczytu Indochin, majestatycznej góry Fansipan, a same pasmo jest najwyżej położoną drogą w Wietnamie (1900m)!
Druga część trasy będzie już zdecydowanie bardziej płaska, ale niemniej klimatyczna. Zatrzymamy się w lokalnej wiosce, w której na próżno szukać turystów. Zobaczymy jak wygląda domostwo mniejszości etnicznej Thai Lu i dowiemy się dlaczego kobiety mają czarne zęby. Następnie przejedziemy offrodową drogą przez pola herbaty aby dostać się do głównej drogi i kontynuować wyprawę w kierunku Mu Cang Chai. Na posiłki będziemy zatrzymywać się w lokalnych barach i restauracjach.

DZIEŃ 4 MU CANG CHAI – TU LE – NAM KHAT(MOTOCYKL OKOŁO 70KM)

Dzisiejsza trasa prowadzi przez najpiękniejsze tarasy ryżowe w Wietnamie. Jedziemy wzdłuż rzeki, górskich pasm i pięknych dolin z tarasami ryżowymi i małymi, drewnianymi chatkami. Po drodze często mijamy kolorowo ubranych mieszkańców tych okolic (głównie Hmongów). Zatrzymamy się też w kilku punktach widokowych, gdzie podjazd będzie wymagał umiejętności offrodowych.
Przed zachodem, zameldujemy się w Nam Khat.
Samo Mu Cang Chai jak i trasa, którą jedziemy jest praktycznie nieznana dla 99% turystów, odwiedzających Wietnam

DZIEŃ 5 NAM KHAT – SAPA (MOTOCYKL OKOŁO 180KM)

Wracamy tą samą trasą, którą przyjechaliśmy do Sapa, jednak zatrzymamy się w zupełnie innych miejscach, z punktami widokowymi oraz wioskach.
Odpoczynek i nocleg w Sapa.

DZIEŃ 6 SAPA - WIOSKA HMONGÓW (TREKKING)

Z rana ruszamy na trekking w towarzystwie kobiet z mniejszości Hmong.
Okolice Sapa oferują wspaniałe warunki do trekkingu. Wysokie góry, doliny, tarasy ryżowe, wioski i możliwość spotkania mniejszości etnicznych, przyciągają osoby, które szukają czegoś więcej niż ładny resort i dobre drinki.
Stereotyp idyllicznej wioski wciąż jest tutaj żywy. Wsie położne w dolinach, otoczone tarasami ryżowymi, mali chłopcy ujeżdżający bawoły, gęsi idące wzdłuż rzeki, świnie biegające między tarasami, a w oddali pasące się konie na tle majestatycznych gór.
Po około 6 godzinnym trekkingu w okolicach Sapa, zatrzymamy się  tradycyjnym domostwie Hmongow. Nasze przewodniczki i gospodynie zarazem, przyrządzą dla nas kolację i śniadanie. Jeśli będziesz miał ochotę, możesz pomóc i jednocześnie nauczyć się jak przygotowywać tradycyjne, niesamowicie smaczne, posiłki Hmongów.

DZIEŃ 7 WIOSKA HMONGOW - SAPA

Ranek spędzimy w jednej z tradycyjnych wiosek Hmongów położonej nad doliną u podnóża dachu Indochin. Zjemy śniadanie i będziemy mieli czas żeby na spokojnie podziwiać otaczające nas piękno i prostotę tego miejsca.
W okolicach południa, zejdziemy (30min) do doliny Muong Hoa - najpiękniejszej okolicy w Sapa. Tutaj odpoczniemy w komfortowych warunkach oraz zregenerujemy siły przed II etapem wyprawy motocyklowej

DZIEŃ 8 SAPA - HA GIANG

Dzień w drodze, prywatnym busikiem udamy się w kierunku Ha Giang. Cała podróż potrwa około 7h.
Po przyjeździe sprawdzimy motocykle i przygotujemy plecaki na drugą część naszej motocyklowej wyprawy.

DZIEŃ 9 HA GIANG - DONG VANG(MOTOCYKL OKOŁO 150KM)

Rozpoczynamy tzw. „ekstremalną północną pętlę”. Prowincja Ha Giang jest najbardziej wysuniętą na północ prowincją Wietnamu. Ten mistyczny i tajemniczy krajobraz, uważany jest przez wielu za ostatnią bramę, za którą kryje się prawdziwa i autentyczna przygoda w Wietnamie.
Piękne widoki zaczną się w przeciągu kilkunastu minut od opuszczenia miejscowości Ha Giang, i będą z nami przez kolejne 3 dni.

DZIEŃ 10 DONG VAN – LUNG CU - MEO VAC (MOTOCYKL - OKOŁO 80KM)

Trasa często będzie wiodła przez kręte drogi położone na pionowych zboczach.
Kilkakrotnie zjedziemy z głównej trasy, m.in. po to aby odwiedzić najbardziej wysunięty na północ, punkt Wietnamu, przygraniczną wioskę Lung Cu, w której znajduje się wieża, z widokiem na Chiny i Wietnam. Lung Cu stało się kultowym miejscem dla młodych Wietnamczyków żądnych przygód, którzy ruszają motocyklami z Hanoi do wioski ubrani w koszulki z napisem kocham Wietnam.
Droga z Dong Van do Meo Vac, wiedzie  przez wysokie pasma górskie i jest najpiękniejszym odcinkiem całej trasy, a przełęcz Ma Pi Leng jest jedną z najpiękniejszych dróg po jakiej można jeździć w Wietnamie

DZIEŃ 11 MEO VAC - HA GIANG – CAT BA(MOTOCYKL OKOŁO 140KM + NOCNY BUS)

Z samego rana odwiedzimy lokalny targ w  Meo Vac, który w każdą niedzielę  staje się ważnym punktem nie tylko wymiany handlowej ale także miejscem utrzymywania relacji społecznych mniejszości etnicznych. Na targu sprzedaje się głównie  bydło, świnie, warzywa i wódkę ryżową. Niektóre grupy etniczne, z dalszych  obszarów wokół miasteczka Meo Vac, idą nawet przez całą noc z bydłem czy warzywami aby w okolicach 7:00 zjawić się na targu.
Po wizycie na targu, ruszamy w całodniową przeprawę do Ha Giang.
W planach do przejechania około 100km.
Pod wieczór przyjazd do naszego homestayu, szybki prysznic i ruszamy dalej w drogę, tym razem prywatnym minibusem – z siedzeniami umożliwiającymi spanie, w kierunku Hanoi. Podróż potrwa około 7h.

DZIEŃ 12 CAT BA - PRYWATNA WYSPA

W godzinach wczesno-porannych, przyjazd do Cat Ba skąd udamy się łodzią (około 30min) do naszego resortu. Zameldowanie w resorcie na wyspie Cat Ba i odpoczynek.

DZIEŃ 13 ZATOKA LAN HA

Około 12:00 rozpoczniemy naszą 2 dniową przygodę po najpiękniejszych wietnamskich zatokach. Podczas tej przygody, będziemy eksplorowali puste plaże, pływali kajakami po jaskiniach, pełnych nietoperzy, odkrywali zaciszne laguny otoczone bujnymi zielonymi szczytami, oraz podziwiali wioski rybackie pływające na wodzie w zatoce Lan Ha – zatoka sąsiadujące ze słynnym Ha Long, oferująca dokładnie to samo ale z dużo mniejszą ilością turystów.
W czasie tej przygody, załoga będzie przygotowywała dla nas smaczne, wietnamskie posiłki.

DZIEŃ 14 LAN HA - HA LONG- HANOI

Śniadanie na łodzi, i dalsze eksplorowanie mniej turystycznych miejsc w zatoce Lan Ha. Powrót do portu w Cat Ba około 11:00. Transfer bussem (około 30min) i łodzią przez zatokę Ha Long (20min) do miejscowości Ha Long. W miejscowości Ha Long, udamy się na wzgórze, z którego rozprzestrzenia się najlepszy widok na Zatokę Ha Long (wejście na wzgórze, zajmuje około 30min).
Powrót prywatnym busem do Hanoi (około 3h).

DZIEŃ 15 HANOI

Ostatni dzień  spędzimy w stolicy Wietnamu, w zależności od sił i chęci, będzie kilka opcji na zagospodarowanie tego dnia.

DZIEŃ 16 POWRÓT DO WARSZAWY

Wylot z Hanoi i powrót tego samego dnia do Warszawy.

Panel informacyjny:

Uwzględniając powyższe wyliczenia, podpowiadamy, że realna całkowita suma jaką potrzebujesz na tę podróż to około 12 255 zł. Jest to kwota orientacyjna, dokładna kwota będzie zależała od kursu dolara (kurs dolara przyjmowany do obliczeń to uśredniony kurs z kilku wcześniejszych miesięcy w dniu publikowania oferty. Kurs nie jest aktualizowany. W celu obliczenia dokładnej sumy wydatków, należy sprawdzić obecnie obowiązujący kurs), ceny biletu na lot międzykontynentalny (1800 - 2800 zł) oraz wydatków własnych. Kwota ta jednak nie będzie znacząco odbiegała (ani w jedna ani w druga stronę) od powyższych obliczeń.

Działamy transparentnie!

Zdajemy sobie sprawę, że podsumowanie realnych kosztów wraz z wydatkami na miejscu, marketingowo nie wygląda korzystnie. Jednak uczestnicy naszych wyjazdów to osoby świadome, które po przyjeździe w dane miejsce, nie wydają drugie tyle co za wyjazd. Kwoty przez nas przedstawione, pozwalają zrealizować plan w 100% korzystając ze wszystkich atrakcji z planu, nie oszczędzając na jedzeniu i piciu.

Ta wyprawy nie jest dla każdego...

Przed wypełnieniem formularza zgłoszeniowego trzeba zrozumieć, że nie jest to standardowa wycieczka, a odwiedzenie tak ogromnej ilości miejsc, gdzie połowa planu to prowincje poza utartym szlakiem, na północy Wietnamu, wymaga sporego zaangażowania od każdego uczestnika. Mamy do przejechanie około 800km motocyklami po górskich terenach północnego Wietnamu. Drogi są wąskie, czasami w bardzo kiepskim stanie, czasami w niezłym. Wiodą często wzdłuż zbocz gór, gdzie zdarza się, że osuwa się na nie ziemia, przez co droga, przez kilka godzin czy nawet dni, może być całkowicie nieprzejezdna. Mimo tego, że jeździmy w najlepszym z możliwych terminów, pogoda, jak to w górach, może być kapryśna, a my możemy złapać gumę.. to wszystko sprawia, że nie możemy zagwarantować w 100%, że wszystko pójdzie gładko i zgodnie z planem...

My kochamy ten dreszczyk adrenaliny i sposób na odkrywanie Azji, ale rozumiemy, że nie każdy tak sobie wyobraża swój wymarzony urlop…czy Tobie się podoba?

Zależy nam tak samo na odpowiednich uczestnikach, jak uczestnikom na satysfakcji z wyjazdu dlatego jeśli masz jakieś wątpliwości, nie wiesz czy ten wyjazd jest dla Ciebie, dzwoń śmiało.  

Standard noclegów jest zależny od miejsca w którym nocujemy – im łatwiejszy dostęp i większa ilość turystów, tym standard wyższy i na odwrót.

Najpopularniejszą formą zakwaterowania w miejscach nieturystycznych jest tzw. homestay. Homestay oznacza dosłownie „mieszkanie u rodziny” czyli wietnamska rodzina wydziela w swoim domu, jeden duży wspólny pokój, z materacami na ziemi i wspólną łazienką, a wieczorem przygotowuje wietnamską kolację dla swoich gości.

W czasie naszych wypraw motocyklowych będziemy spać u lokalnych rodzin (łącznie 4 noce) Pokoje będą zarezerwowane wyłącznie dla naszej ekipy. Pomiędzy wyprawami motocyklowymi oraz po ich zakończeniu, będziemy nocować  w klimatycznych resortach i hotelach.

Łódź, którą pływamy po zatoce Lan Ha, to klimatyczna, niewielka łódź w tradycyjnym wietnamskim stylu - nie jest to olbrzymi statek rejsowy, z kilkudziesięcioma pokojami. Łódź jest wynajęta tylko dla naszej grupy, oznacza to, że nie będzie tam żadnych innych osób oprócz naszej ekipy i załogi.

Śpimy zazwyczaj w małych resortach/ hotelach, w części z nich jest ograniczona możliwości konfiguracji łóżek. Pokoje są dwuosobowe oraz wieloosobowe podczas wypraw motocyklowych i trekkingu z Hmongami. Może się zdarzyć, że w pokoju będzie jedno duże, podwójne łóżko, jak i również sytuacja, że zameldujemy się w innym resorcie i łodzi niż na zdjęciach, jednak zawsze będzie to podobny standard. Osoby podróżujące w pojedynkę, które statystycznie stanowią zdecydowaną większość naszych grup, kwaterujemy według płci. Nie ma możliwości dopłaty do pokoju jednoosobowego.

Szczegółową agendę wraz z resortami, adresami, telefonami itp. wysyłamy na 10 dni przed wylotem.

Przed wypełnieniem formularza, zapoznaj się z tym co lubimy i jak podróżujemy, w zakładce O PROJEKCIE

Teraz wiesz już o nas wystarczająco dużo, czytałeś i widziałeś jak podróżujemy, co robimy i co lubimy. Dbamy o to aby na nasze wyjazdy jeździły osoby, które czują podobny klimat, a bądźmy szczerzy, nie każdy go czuje. Dlatego przed podpisaniem jakiejkolwiek umowy, daj nam trochę poznać siebie i napisz kilka słów o sobie wraz z informacja dlaczego chcesz się wybrać akurat na tę wyprawę?

Wybierz wyprawę
Indonezja 2020
Termin 5 lipiec: 02.07.2020 - 17.07.2020
Termin 6 lipiec: 16.07.2020 - 31.07.2020
Termin 7 sierpień: 30.07.2020 - 14.08.2020
Termin 8 sierpień 13.08.2020 - 28.08.2020
Termin 9 wrzesień: 03.09.2020 - 18.09.2020
Termin 10 wrzesień: 17.09.2020 - 02.10.2020
Termin 11 październik 01.10.2020 - 16.10.2020
Termin 12 październik: 11.10.2020 - 26.10.2020
Wietnam 2020
Termin 2 wrzesień 03.09.2020 - 18.09.2020
Termin 3 październik 01.10.2020 - 16.10.2020
Laos, Kambodża i Tajlandia 2020
Termin 1 październik: 10.10.2020-25.10.2020
Termin 2 listopad: 31.10.2020 - 15.11.2020
Termin 3 grudzień 28.11.2020 - 13.12.2020
Chiny 2020
Termin 1 wrzesień: 05.09.2020 - 19.09.2020
Nepal 2020
Termin 1: 10.10.2020r. - 26.10.2020
Termin 2: 31.10.2020 -16.11.2020
Wietnam motocyklem 2000km
Termin Wrzesień: 11.09.2020 - 26.09.2020
Birma
Termin 1 - Listopad: 14.11.2020 - 30.11.2020
Termin 2 - Styczeń: 09.01.2021 - 25.01.2021
Termin 3 - Luty: 13.02.2021 - 01.03.2021
Birma motocyklem 1800km
Termin 1 - Listopad 05.11.2020 - 21.11.2020
Termin 2 - Styczeń: 04.01.2021 - 20.01.2021
Termin 3 - Luty: 06.02.2021 - 22.02.2021
Filipiny 2021
Termin 1 - Styczeń: 04.01 - 20.01.2021
Termin 2 - Styczeń: 11.01 - 27.01.2021
Termin 3 - Styczeń: 18.01 - 03.02.2021
Termin 4 - Styczeń: 25.01 - 10.02.2021
Termin 5 - Luty: 01.02 - 17.02.2021
Termin 6 - Luty: 08.02 - 23.02.2021
Termin 7 - Luty: 15.02 - 03.03.2021
Termin 8 - Luty: 22.02 - 10.03.2021
Termin 9 - Marzec: 01.03 - 17.03.2021
Termin 10 - Luty: 15.03 - 31.03.2021
Termin 11 - Kwiecień: 05.04 - 21.04.2021
Termin 12 - majówka: 26.04 - 12.05.2021
Filipiny sylwester 2020/2021
Termin: 28.12.2020 - 13.01.2021
Filipiny sylwester na prywatnej wyspie 2020/2021
Termin: 27.12.2020 - 11.01.2021
Imię*
Nazwisko:*
Adres email*
Numer telefonu:
Wiadomość:*Napisz o sobie kilka słów wraz z informacją dlaczego chcesz się wybrać akurat na tę wyprawę oraz daj znać, który punkt programu podoba Ci się najbardziej?
Zapoznałem się z planem wyjazdu*

Akceptuję politykę prywatności, zapoznałem/am się z klauzulą RODO oraz ze stroną "O projekcie".

Wyślij

W skrócie:

Gdzie jedziemy

Wietnam

Termin

3 wrzesień 2020

Termin

1 październik 2020

Na ile dni

16

Ilość osób

10

Terminy wypraw:

kwiecień 2020
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
  • Przygoda życia. Jeśli chcecie wiedzieć jak było, nie wahajcie się! Ja mogę wam opowiadać, pokazywać zdjęcia, nagrane video, ale to wszystko nie oddaje charakteru tych miejsc, ludzi, całej wyprawy...
    Alina
    facebook
  • Niesamowita przygoda!!! Polecam absolutnie kazdemu. Przepiekne widoki, niezapomniane wrazenia. Nigdy dotat zadna zorganizowana wycieczka nie dostarczyla mi tak wielu pozytywnych doznan.
    Monika
    facebook
  • Przepiękne miejsce❤❤❤ Wciąż żyę wspomnieniami, podejrzewam, że to jeszcze potrwa aż do następnego wyjazdu ❤❤❤ Na moim profilowym foto z Tarasów właśnie 😁😁😁❤
    sylwiafabia
    instagram
  • ❤️ Wyjątkowa podróż. Czekam na kolejny plan po Filipinach :) Wrócę tam :)
    ivkto
    instagram
  • Rewelacyjna przygoda, super widoki, niesamowite przeżycia, doskonała organizacja i cudowne wspomnienia, które zostaną z nami do końca życia!! Serdecznie polecam
    MIchał
    google
  • Witam wszystkich, którzy lubią podróże, adrenalinę i super zabawę. Jestem uczestnikiem ostatniej wyprawy na Filipiny, miała być to wyprawa życia, więc szukałam czegoś, co w 100% spełni moje oczekiwania.
    Anita
    Google